haha jaa
ik ken iemand die is 13 en heeft met iemand met 19
en kijk.. hij komt daar aan met zun rooie autotjee
en dan stap je uit en dan denk je echt van
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wat fucking lelijk zeg xD
maa ik weet niet echt of dat liefde is..
want ( heel flauw) zon keerol die ik ken
had haar voor de gek gehouden zon andere email
gemaakt en haar toegevoegd had hij gezegd van jaa
ik kom bij jullie op school en heb jouw zien lopen en
jij bent lekker dit en dat ea xD had ze gezegd ja
als jij knap bent pak ik jouw zo op de bek
dan kan mij mijn vriend nix meer schelen..
nou lekker dan voor haar vriend _________________
ik denk niet echt dat het liefde is , het kan wel natuurlijk .. Maar wat moet iemand van 19 met iemand van 13 ? _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Tja, leeftijd maakt niet echt uit, het kan altijd liefde zijn, maar dit verhaal klinkt gewoon niet zo goed..
vooral van haar kant niet
Quote:
had ze gezegd ja
als jij knap bent pak ik jouw zo op de bek
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ieder zijn eigen hobbys, maar vind eigenlijk 13 jaar ook wel heel jong voor een serieuse relatie, wat zon gast van 19 ook door moet hebben _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
5 jaar is me toch wat veel,maar als je dan 25 bent en je bent op een die 30 is maakt het verschil toch wat minder groot. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
haha het overkomt me zelf ook
met iemand van 18 ..
haha nu kijk ik er ook anders tegen aan
maar het word toch al nix meer
was ik maa ouder xD _________________
Het verschil is nu 3 jaar en straks een paar maandjes 2. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik heb liever iemand ouder dus .. of dezelfde leeftijd
maar daar komt misschn nog verandering in ik ben tenslotte nog maar 13 he :p _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
vind het vrij weinig uitmaken als je 18 ofzo bent, maar ja als je 16 bent moet je ook niet iets beginnen met een 20 of 25 jarige. Maar ik ben 23 mijn vriend is 29 dus wij schelen ook 6 jaar en dat gaat al 6 1/2 jaar perfect, we wonen al ruim 5 jaar samen hebben net een nieuw huis gekocht, en als we de sleutel hebben is het tijd voor een gezinnetje.
Dus ja waar leg je de grens, ik denk dat wat ik net ook schreef voor je 18e daar niet aan moet beginnen (mmm ik was 17 1/2 jaar). Je kan het meestal zelf ook wel aanvoelen he, wat wel of niet goed is.
Ookal is dit erg lastig als je pas 15 of 16 bent.
Ja precies, het verschil is heel anders. het wordt steeds minder lijkend. 10 en 18 is veel. 30 en 22 kan. en tussen 43 en 57 is helemaal geen verschil meer.
ik ben 17 en mijn vriend is 23.
Geen problemen mee.