Jam, dat snap ik. ga mij natuurlijk ook niet laten vertelen of ik nou wel ef niet met een meid van 18 mag... Wat ik graag wil weten wat je dacht toen je leezde.
Van " WTF!" of van " wat een gek". Snap je me? _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
18 en 26 ach moet kunne toch
en zo lang jullie er maar blij mee zijn:)
edit: wist ik ook welXD
toen zei ik nog tegen daan dat hij iedereen weer lekker aan het controleren was XD _________________ breaking out was just the beginning.....
Laatst aangepast door Sara(h) op do jan 04, 2007 1:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
hahaha, nee ik ben 26jr. Als je beetje haD opgelet in het "Wie ben JIJ" topic
Tuurlijk moet dat kunnen... uhm, ik vind het gewoon luek om te weten wat " onbekende" er van vinden. _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
Ja vind ik wel, mijn oom en tante schelen 9 jaar. 25&34 en dat vind ik wel anders, dan dat ik (16) iets zou hebben met iemand van 25..
Je zit dan in zo'n andere fase van je leven, en als je ouder bent, is dat verschil er minder denkik.. _________________ .