Hier is een foto van mij...wel n beetje oud (nog lang haar ) Ik post er meer als ik nog een paar leuke heb opgegraven uit mijn documenten en ik een beetje beter doorheb hoe dit werkt
ow grrrr waarom werkt het nou niet ik ben echt een computerkneus
Je hebt het bijna goed gedaan hoor en ik kan je fotow evengoed wel zien...
Leuke ava heb je btw en coole fotow! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ja volgens mij wel. Gewoon [img] en dan de link er recht tegenaan en dan weer [/img]. Zow dus: [img]link[/img]. Snap je?! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Done, nu doet ie het
Leuke foto _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
nou t is niet echt spannend ofzo het is een feest van de basisschool waar ik vroeger zat, ik kwam daar even kijken om wat mensen terug te zien. Ik zit op een Vrijeschool, daar hebben ze allerlei feesten zoals St. Michael en St. Jan enzo. Dit was geloof ik st. Jan: picknicken en over een kampvuur springen...
Ik zie dat het je gelukt is met het plaatsen van die fotow.. Goessow! (Y) En net wat Unicorn zegt, ik snapte er eerst ook niks van... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
haha oke nouja ik heb niks veranderd, kweenie waarom ik 'm nu wel zie. maar goed... als ik weer beneden aan de computer zit post ik wel nog een foto als laatste test zegmaar
Hmm, daand heeft het voor je gedaan geloof ik...
Maar de volgende keer lukt het vast wel! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
eigenlijk zouden we nog een knuffel moeten kopen en die Kebab noemen Ik hoorde ooit van een man die 2 schapen in z'n achtertuin had die Shoarma en Kebab heetten