no-alcohol: ijsthee
Alcohol... smironof ofzo.... drink niet zo veel _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
En dat terwijl ik het de rest van de dag gewoon vies vind. Alleen 's ochtends, en alleen na brood. Nooit ervoor! _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Zonder: Cola/dubbelfrisS
Met: Passoa, Smirnoff etc. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
eline jij bent echt een golden power addict
zonder alcohol: ijsthee, coolbest/grenadine/water mixje
met alcohol: als jij wat weet zonder prik erin mail me dan _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
zonder alcohol: op dit moment ijsthee en natuurlijk cola
met alcohol: niks eigenlijk, alcohol is niet erg lekker _________________ *insert random T-Bag quote* <3
daar ben ik een keer beeeeeeeeeeeetje dronken van geweest,, pfff,, voorlopig niet,, was zooooo misselijk,,,pfff,, maar wel leuk om te doen,, haha,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
eline jij bent echt een golden power addict
zonder alcohol: ijsthee, coolbest/grenadine/water mixje
met alcohol: als jij wat weet zonder prik erin mail me dan
Alcohol zonder prik? Geen enkele sterke drank heeft prik Mja bier en breezers enzo wel... vanaf ongeveer 15% niet meer, moet je dat eens proberen
@ Kaatje: Ja haha je voelt em aardig snel hangen met tequilla idd Mja das juist leuk _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit