Aparte namen helemaal die jongens _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
wel grappig alle meisjes namen met een a op het einde, en de meeste jongens namen met een o maar zijn het niet italiaanse namen? volgens mij is liliana, regina, siena, benito(mss spaans), milano en moreno italiaans ofniet? _________________
I am just linc, linc the sink XD
wel grappig alle meisjes namen met een a op het einde, en de meeste jongens namen met een o maar zijn het niet italiaanse namen? volgens mij is liliana, regina, siena, benito(mss spaans), milano en moreno italiaans ofniet?
even kijken hoor! Regina is latijn, siena is een italiaanse stad, verder niet echt iets italiaansigs... bij de jongens is benito spaans geloof ik... delano spaans/italiaans, aidano, milano en moreno italiaans Ik ben nu eenmaal verliefd op Italië! _________________
Ik hou meer van engelse namen. vind ik veel mooier uitgesproken. Zo vind ik lucas in het nederlands bijvoorbeeld 3 keer niks. En seth ook niet, wat ik ook een mooie naam vind.