Wat is de leukste plaats waar je ooit geweest bent?
Op vakantie of iets anders, dat maakt niet uit, wel even vertellen waarom het zo leuk was natuurlijk _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Joey ik merk dat je best veel dubbel post (dat wil zeggen meer dan 1 post achter elkaar), volgens mij mag dat niet volgens de regels en leest ook best wel irritant, dus graag rekening mee houden in het vervolg _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Toch wel kroatie --> Istrie.. Vond het daar echt super mooi Of Italie aan het gardameer.. daar zou ik echt nog wel eens terug willen _________________ http://img169.imageshack.us/img169/8177/wentm3cv0.png
wentworth miller <333
^idd kroatie is heel mooi! ben er nu 2 keer op vakantie geweest en ik vind het er super leuk, over het algemeen aardige mensen en de zee! ben helemaal verslaafd aan snorkelen als ik daar ben! en Venetie vind ook ook mooi! _________________
Washington DC, in 1 woord prachtig. Je kan de macht daar bijna voelen. En de gebouwen zijn gewoon mooi. Dus ik denk dat ik deze stad wel de mooiste plaats vond waar ik ben geweest.
De leukste: Disneyland Parijs! Zooo melig _________________
Ah Londen, een hele mooie stad. Ben er al twee keer geweest. Beetje een nadeel, is dat alles er zo duur is... Maar ja dan blijft het wel exclusief hè _________________
curacao... geweldig ben daar 3 maanden geweest... wegens omstandigeheden zijn we 3 mnd gegaan ipv 4/5 mnd _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Agree, ik zou ook graag eens in de winter naar New York ofzo gaan. Wel een lekker dure tijd om te vliegen, dus die droom gaat sowieso niet eerder dan over 5 jaar in vervulling... als ik een full-time job heb... _________________