whahaaaaaaaahahaha,,nu kom ik echt niet meer bij je hebt aan de ene kant wel gelijk ja als ik een man in uniform ben ik eerst ff verdoofd lol...maar aan de andere kant dan check ik nadat ik ben bijgekomen ahha wie der in dat pak zit haha, als ik dan een vieze kerel der in zie dan ben ik meteen weer uit me droom hoor lol..nou ik heb trouwens wel leuke politie mannen gezien op foto;s en filmpjes van mijn woonplaats lijkt net of ik de mijne ook zie ahha zal je wel ff de site geven ahah waar je dat op kan zien lol
en ja dat wasbordje is ook wel mooi mee genomen,, maar ligt dat ook wel lkkr als je met je hoofd er op ligt whahha _________________
Ik vind het op een of andere manier aantrekkelijk als een vrouw intelligent is, aangezien er ook veel domme blondjes rondlopen met weinig inhoud, verder vind ik een goed gevormt lichaam wel zo aantrekkelijk natuurlijk _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"