ja went zou in oktober naar duitsland gaan maar hij had het te druk dus dat ging niet door en dominic zou als het goed is bij jensen in NL komen maar wanneer weet ik niet _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Jensen begint in maart pas weer met uitzenden, en meestal word het die dag opgenomen als ik het goed heb.
Dus dat betekend dat deze maand geen dominic in holland komt? De maand is ook al bijna voorbij maarja..Hij was laatst wel in parijs, dacht dat hij dan wel door zou reizen naar NL..
Ok, over Linc.
Stoer, Sterk, Vastberaden, Angstloos (de laatste tijden).
Ik ben verliefd op zijn vuisten. _________________ " Gretchen: You'll get a call in five minutes telling you where to meet next. And when the exchange is over, and LJ is safe, you and I are gonna spend some quality time.
Michael: When the exchange is over, you better run for your life.
Eigenlijk best apart, maar Linc is degene die de minste indruk op me achterlaat qua acteren en tijd in beeld zijn :S
Ik krijg een beetje het idee dat hij er juist als extra mannetje mee de muur over is gegaan, vooral tijdens seizoen 2 natuurlijk. Achja. _________________ Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.