Vinden jullie ook niet dat Dominic in seizoen 2 veel knapper is geworden? In seizoen 1 had hij altijd zo'n raar gevormd rood hoofd en nu hij zeg maar uit de gevangenis is, valt zijn rare vorm niet meer zo op en zo'n baardje en wat bruiner, veeel knapper _________________ x
Ik weet niet waarom dat zo is, misschien inderdaad zodat de link tussen hun niet meteen gelegd wordt.
Er stond op internet dat hun vader hun verliet nog voor Michael's geboorte.
Lincoln hield gewoon de naam van hun vader (Burrows) en Michael kreeg de naam van hun moeder. (Scofield)
Groetjes Anne.
Dan hebben ze weer een punt om uit te werken.. Eigenlijk word elk detail in PB wel weer verder uitgewerkt
Dom in a new film
Posted on 04/22/07 by SeemsSoSurreal (General
Dominic Purcell's imdb profile states that he is currently filming for "Town Creek" click here to see it on imdb. Looks like Dom doesn't stray too far from the "On a mission with my brother" storyline.
Dominic Purcell's imdb profile states that he is currently filming for "Town Creek" click here to see it on imdb. Looks like Dom doesn't stray too far from the "On a mission with my brother" storyline.
Het stond op IMDB dus 100 % betrouwbaar is het niet, vandaar dat ik het hier post _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
WE LOVE WENTWORTH MILLER _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!
ik vind hem nu ook wel vet met zó'n baardje
Is beter dan in S1 _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
jaaa vind hem ook leuker in s2 sexxy baard-van-3-dagen-look en die zonnebril is egt te leuk (van paar afl. terug) _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
had ik ook wel willen doen, en JA, ik vind dominic zobiso erg knap, maar ni is hij nog knapper dan in s1! maar in blade: trinity is hij nog het knapste!
love dominic! _________________ prison-break-4ever loves utopia, and i'm sorry
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ja, dat is best raar, maar vink wel gaaf. heb de film zelf thuis. hoe laat is john doe er op trouwens? gister avond was hij er niet op! _________________ prison-break-4ever loves utopia, and i'm sorry
Ik was gister aan het zappen op tv. Kom ik langs RTL 5. Ik dacht : Hee, dat lijkt Linc wel. Alleen wat langere haren. Dus ik helemaal afkijken. Bij de aftiteling : Dominic Purcell. Hee. _________________ Michael : John Abruzzi, John Abruzzi?
Sucre : John Abruzzi, John Abruzzi.
Sucre : How do you spell that?
IS it P-A-S-H... No H?