Ik hoop dat zowel van de subs als van de afleveringen gaat genieten.
De aflveringen zijn echt wel goed
en zeker het einde dat Jack er achter komt :p
Ik ga nog niet te veel vertellen wacht jullie reacties af :p _________________
Leeftijd: 91
THANX!!!
Bij mij zaten de afleveringen aan elkaar, dus ik wist al niet hoe ik het eerst moest openen, maar ik zie dat er nu een ook versie opstaat waarbij de subs aan elkaar zitten!
Heb nu de eerste helft van de aflevering gezien. Echt jammer dat er weer een serie stopt...
Leeftijd: 108
Zoals ik al zei op twitter:
That's what I call an end. Wow, I'm speechless. Farewell #Lost _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Heb hem net afgekeken. Ben echt sprakeloos. Aan de ene kant wel mooi einde. maar ben ook wel beetje teleurgesteld. Had wel iets meer verwacht dan een einde waarin iedereen dood gaat en elkaar tegenkomt in een kerk....Het is iig wel mooi gefilmd en beetje ontroerend om te zien..
Nu maar weer een andere serie zoeken om te kijken ...
mocht het nog neit bekend zijn: zoek eens op S06E00 - The Final Journes, je krijgt dan een 2 uur durende special te zien!
Tja,... het einde had veel beter kunnen zijn.
(ik had trouwens niet zo'n super "perfect" einde verwacht omdat Prison Break dat ook al niet had)
Zaten wel leuke stukken in maar het verhaal was slecht/onduidelijk naar mijn mening..
Ik had liever gezien dat ze op het eiland bewust werden dat het plan van daniel in seizoen 5 toch gewerkt had, en dat ze vanuit de verhaallijn op het eiland helemaal overgingen naar de nieuwe verhaallijn. Het laatste stukje was dan wel weer cool, met vincent erbij
Erg jammer ook de hele tijd " It didn't worked" of " I was wrong ".
Met Jack en desmond in de grot en eerder dit seizoen ook al.
Het einde zou leuker zijn geweest met de uitspraak "Yes It worked"
Dat zou helemaal super zijn !
Toch een geweldige serie
Ik ga S06E00 opzoeken hoor
En Laszlow nog heeeeeel erg bedankt dat je mij verslaaft heb gemaakt aan Lost _________________
- Alternate LOST Endings
- The Final Journey
- Aloha To Lost
Er is enkel de subs voor The final Journey,
Ik heb Mario van gisteren niet meer gezien, het kan goed zijn dat wij deze ook gaan maken
en voor de rest daar moeten we zelf de subs voor maken, of we moeten nog even wachten totdat de engelse subs uitkomen daarvan _________________
omg, die moet ik zeker zien *_* even kijken of ik
ze kan downloaden.
ik had ook wel verwacht dat het geen goed einde
zou zijn, maar ik vond het einde wel echt mooi.
ontroerend en wow. ik vond het gewoon geweldig!
zijn veel mensen die over het einde van Lost hebben
geklaagd, maar ik kan niks vinden waar ik over kan
klagen, geweldig! _________________ **
En Laszlow nog heeeeeel erg bedankt dat je mij verslaaft heb gemaakt aan Lost
Haha graag gedaan hoor.
Ik vond het einde ook best mooi. Wat er op het eiland is gebeurd ben ik erg tevereden over en wie er dood zijn gegaan en wie het hebben overleefd ook. Alleen van Jack vind ik het jammer, maar ik snap dat ze dat zo hebben gedaan en ik kan dr wel mee leven.
En ik vond de uitkomst over wat de Flashsideways nou waren wat minder. Ik vond ze het hele seizoen erg tof en ze waren in de finale ook erg mooi en aangrijpend gemaakt, maar nu je weet wat het is vind ik ze wel iets minder. Had liever gezien dat die mensen gewoon echt leefden en dat er echt een ander universum was, en dat ze zich dan alles zouden herinneren en elkaar opzoeken en nog gelukkig verder leven. ofzoiets. Ik leg het een beetje onduidelijk uit.
En zo is er altijd wel wat te klagen
Maar al met al ben ik wel heel erg tevreden over hoe het geeindigd is en baal ik ontzettend _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Kimm. schreef:
omg, die moet ik zeker zien *_* even kijken of ik
ze kan downloaden.
ik had ook wel verwacht dat het geen goed einde
zou zijn, maar ik vond het einde wel echt mooi.
ontroerend en wow. ik vond het gewoon geweldig!
zijn veel mensen die over het einde van Lost hebben
geklaagd, maar ik kan niks vinden waar ik over kan
klagen, geweldig!
HAaha
Ik klaagde eerst wel, maar nu vind ik het eigenlijk een heel mooi einde. Gewoon omdat je toch weer iedereen terug ziet.
Enige minpuntje: ik had graag gezien wat met het vliegtuig was gebeurd...
ik vond het geweldig om Boone weer te zien!
en het stukje waar Juliet en Sawyer elkaar weer
zien, was hartverscheurend wowww *_* _________________ **
Dat stukje in de kerk was erg zwak, met Jack en zijn vader.
Ik vond het allemaal maar een beetje raar...
Het ging alleen maar om Jack..., Ik had gewoon veel meer van Locke willen zien. Maar ik heb Jack ook nooit zo interessant gevonden.
Beste stukjes uit het einde:
Jack tegen Desmond, "see you in another life, brother"
Charlie en Claire met Aron
Sawyer en Juliet bij de automaat xD
Hurley en Ben voor de grot was ook erg mooi.
En natuurlijk Jack en Vincent..
Maar waarvan ik helemaal in een deuk lag was toen Miles een grijze haar bij Richard ontdekt had, LOL! _________________
Michael Scofield,PB schreef:
minicooper schreef:
En Laszlow nog heeeeeel erg bedankt dat je mij verslaaft heb gemaakt aan Lost
Haha graag gedaan hoor.
Ik vond het einde ook best mooi. Wat er op het eiland is gebeurd ben ik erg tevereden over en wie er dood zijn gegaan en wie het hebben overleefd ook. Alleen van Jack vind ik het jammer, maar ik snap dat ze dat zo hebben gedaan en ik kan dr wel mee leven.
En ik vond de uitkomst over wat de Flashsideways nou waren wat minder. Ik vond ze het hele seizoen erg tof en ze waren in de finale ook erg mooi en aangrijpend gemaakt, maar nu je weet wat het is vind ik ze wel iets minder. Had liever gezien dat die mensen gewoon echt leefden en dat er echt een ander universum was, en dat ze zich dan alles zouden herinneren en elkaar opzoeken en nog gelukkig verder leven. ofzoiets. Ik leg het een beetje onduidelijk uit.
En zo is er altijd wel wat te klagen
Maar al met al ben ik wel heel erg tevreden over hoe het geeindigd is en baal ik ontzettend
Je kunt klagen wat je wilt, maar het einde is zoals het is. En ik vind het nu eigenlijk best wel mooi. Alle personages die weer bij elkaar komen, iedereen die je nog 1 keer ziet, en op een bepaalde manier toch een positief einde. Ik denk dat ik alle seizoenen nog een keer opnieuw ga bekijken, dan zal ik bepaalde dingen ook wel beter begrijpen denk...
minicooper schreef:
Maar waarvan ik helemaal in een deuk lag was toen Miles een grijze haar bij Richard ontdekt had, LOL!
het grappigste stukje vond ik toen Sawyer de ziekenhuiskamer van Sun en Jin
binnenkwam met zijn badge xD Hun lachen omdat hun wisten wat er eigenlijk
echt gebeurd was hahaha xD geweldig! hij had zelf geen idee wat er gaande was _________________ **
Klagen, klagen, klagen ??
Wat is iedereen daar toch negatief over
Het is toch gewoon leuk om ideeen uit te wisselen over wat jij ervan vond, en te fantaseren over hoe het beter/anders had gekund, toch? _________________
Het enige wat ik echt te klagen heb is dat de hele serie zo langzaam is als ik weet neit wat (denk nog eens terug aan dat luik... hoeveel afleveringen duurde het wel niet voordat ze daar naar binnen gingen)... en het einde gaat zo snel..
Een paar afleveringen lang zie je dus dat vliegtuig en heo ze hem voorbereid hebben, maar vervolgens zie je niet wat er verder mee gebeurd. Dat vind ik gewoon jammer, en dat hadden ze wel beter kunnen doen.
Maar het einde is voor de rest echt mooi. Vooral dat stukje dat Jack dood ging vond ik erg mooi, het deed me meteen denken aan de eerste aflevering.. (niet dat ik het leuk vind dat jack dood is)
Ik heb de extra's gezien, The final Journey en Aloha to lost.
Aloha to lost is heel erg grappig en The Final Journey is ook vet om te zien...
Alternate endings heb ik nog niet gevonden _________________
ik had ze gister ook gekeken.
moet inderdaad zeggen dat aloha to lost erg
grappig is xD vind het wel jammer dat niet alle
acteurs daar waren.
the final journey heb ik ook gezien, maar zo'n
aflevering wordt er ieder seizoen gemaakt dus
vond dat niet meer zo speciaal xD
was natuurlijk wel nice om te zien *_* _________________ **
klopt! dat met die boot was me ook helemaal niet
opgevallen.
dat ben vaak in elkaar geslagen werd, valt wel
echt op hoor xD hahah. hij wordt echt serieus
bijna iedere aflevering in elkaar geslagen whaha _________________ **