idd 2 feb begint het eindlijk weer, en wisten jullie al dat het op 5 feb op net5 te zien is, gwn drie dagen later dan in Amerika kunnen wij het al op tv zien en ook een dubbele aflevering. Maar ik blijf toch downloaden want 2 dagen duurt mij nog net iets te lang
Had laatst pas door dat we gwn 8 maanden hebben moeten wachten voor s6 _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
als het 3 dagen daarna komt, kijk ik via
net5. groter beeld en hoef ik niet te downloaden
(sorry ben lui xD)
nog even en dan beginnen ook alle andere
series weer! Can't waitttt _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik bedoel als het 2 dagen later op tv komt kijk ik het nog is, maar dan met ondertitels.
Ik download zowiezo al geen subs maar om subs te maken voor die 1 / 2 dagen ? _________________
Er zijn zoiezo wel 1000 diehards in nederland en belgie die toch downloaden, alleen al voor die 1000 zou ik het doen. _________________ Meest gehaatte forum member.
(sorry ben lui xD)
series weer! Can't waitttt
Ik download ze, zet ze dan op usb stick en kijk ze dan op de tv via ps3 dus heb gwn groot scherm en top kwaliteit, maar k kijk ze op net5 ook nog wel een keer
@ Rick heb je nog steeds niet alles gezien?????????? word wel eens tijd joh _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
(sorry ben lui xD)
series weer! Can't waitttt
Ik download ze, zet ze dan op usb stick en kijk ze dan op de tv via ps3 dus heb gwn groot scherm en top kwaliteit, maar k kijk ze op net5 ook nog wel een keer
@ Rick heb je nog steeds niet alles gezien?????????? word wel eens tijd joh
Neeeej joh
Ben nu alles voor de 2e keer aan het kijken
Tuurlijk heb ik alles al gezien _________________