Vertel / plaats hier alles wat met Lost te maken en wat jij van deze serie vind. Er zijn inmiddels al 4 seizoenen op tv gweest en het 5e seizoen staat gepland voor begin volgend jaar dus genoeg om naar uit te kijken.
Ik vind Lost na Prison Break de beste serie die ik gezien heb, het is super spannend en er zit een goed verhaal in en ik vind het eiland heel erg mooi met het rookmonster en de dharma geschiedenis, wat ik ook erg mooi vind is dat je met de flashbacks het leven van de hoofdpersoonen ziet voor de crash.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze top serie vinden. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Kijk het ook niet.
Kijk niks afgezien van pb (en zelfs dat op internet) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Nog zo'n serie die ik ooit eens moet kijken, als ik tijd heb. Ik volg sowieso geen serie's op tv, want ik wil niet voor zoiets thuis moeten blijven. Met een dvd box kan ik zelf uitmaken wanneer ik kijk, heerlijk. Nu staat eerst House MD op de planning en misschien dat ik daarna eens kan kijken of iemand Lost te leen heeft. _________________