Oke, ik had deze wallpapers al ergens geplaatst, maar dat topic bleek al van iemand anders te zijn... Sorry! Vergeef me, ik ben nieuw dus ik moet alles nog een beetje uitzoeken...
Onwijs mooie wallpapers, ga zo door , ik zal ze zo meteen bij de wallpaper selectie van deze site toevoegen
(De nieuwste AotW (14) is net begonnen, als je wilt kun je daar al aan meedoen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dankjulliewel! Ze zijn niet allemaal even goed, maar goed... Ik denk dat de kenners onder ons wel kunnen zien welke walls uit de 'ik weet nog niet zo goed hoe Photoshop werkt'-periode komen en welke niet... Maar das mijn mening...
Ik had al gezien dat je photoshop gebruikte vanwege die zon bij de dominic purcell wallpaper, verder vindt ik ze allemaal heel mooi
(ik heb namelijk geen photoshop, en heb er dus niet heel veel verstand van _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Chille wallpapers _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik weet dat ik hier niet zo heel vaak post, , maar ik heb pas een nieuwe PB kalender gemaakt en ik dacht dat: misschien dat er PB-fans zijn die het leuk vinden als ik dat even laat zien...
Duszz... Ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden! En ik zal proberen me wat vaker hier te laten zien.
moooi alleen de cijfertjes zijn soms onduidelijk, maar hij ziet er wel gaaf uit _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Nice _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
En bedank Minicooper maar! Doordat ik van hem gister een berichtje kreeg werd ik weer even aan dit forum herinnerd, haha! Ik weet het, ik kom hier veel te weinig... Ik ben ook lid van zoooooveel forums en ik heb gewoon veel te weinig tijd om het allemaal bij te houden. Sorry!