Ik wil wel eens zien of hier een paar creatieve mensen zitten.
- Maak je eigen logo voor een website of bedrijf.
Dit kan een bestaand bedrijf zijn zoals EA Games waarvoor je een nieuw logo ontwerpt. De grootte maakt niets uit.
Er hoeft ook geen naam of tekst bij, alleen een logo is goed.
Het gaat niet om winnen wie het mooiste logo heeft gemaakt, het gaat om je creatie laten zien.
Dit is een logo van een website die ik misschien ga opzetten:
Glorb
Glass Orb/Glorious Orb, gewoon iets waar je informatie kan vinden over tv programma's. Een bol waar je alles in kan vinden, vandaar die draaikolk, alles wordt erin gezogen.
Glorb
Glass Orb/Glorious Orb, gewoon iets waar je informatie kan vinden over tv programma's. Een bol waar je alles in kan vinden, vandaar die draaikolk, alles wordt erin gezogen.
Prison Break/Lost noem ze maar op. :p
Mooi gevonden, origineel!
Ik kan wel goed overweg met photoshop maar heb altijd veel tijd en inspiratie nodig ! _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
Glorb
Prison Break/Lost noem ze maar op. :p
Mooi gevonden, origineel!
Ik kan wel goed overweg met photoshop maar heb altijd veel tijd en inspiratie nodig !
Indd mooie logo.
En Mr_smokalot dat heb ik ook. Kan goed werken met PS maar heb inspiratie en veel tijd nodig er voor Dan maak ik altijd iets super moois
Maar heb nooit veel tijd, druk met school en werken _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Niet echt een logo maar goed. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Hebben jullie nog wat tips hiervoor, downloads, tutorials, want jullie doen het echt goed. _________________ " Gretchen: You'll get a call in five minutes telling you where to meet next. And when the exchange is over, and LJ is safe, you and I are gonna spend some quality time.
Michael: When the exchange is over, you better run for your life.
Nieuw mogelijk logo
Welke vinden jullie beter? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
daan plaats je visitekaartje! ;o
Ja, doe ik binnenkort nog wel ff als ik het niet vergeet
Hier mijn nieuwe logo
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design