Mac Donalds of Burger King? welke vqan deze 2 vind je het lekkerste en waar ga jij het meeste naar toe? _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Mac Donalds geeft veel minder voor je geld, de broodjes zijn vaak vochtig (burger king lichtjes knapperig en sesamzaad erop), de hamburger van Mac Donalds smaken zonder saus net zo lekker als de papieren wikkel die eromheen zit.... maaaaaarrrr bij Mac Donalds krijg je wel een kadeautje in je happymeal... dus... MAC DONALDS! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik ga het meest naar McDonalds, omdat die dichtbij is, ik vind het eten ook wel lekker maar dan alleen als ik er echt zin in heb. Na het eten voel ik me altijd vies vol en vet en dan heb ik een maand geen zin meer maarjah.. na 2 week ben je er dan toch weer _________________
Sinds ik afgelopen weekend een beetje teveel gedronken heb en 1 groot feest vierde in de Mac Donalds ben ik genoodzaakt komende tijd maar even andere eet tentjes op te zoeken maar had wel lol _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
kvin burger king wel lekkerder, maar ik kom veel vaker bij de Mac. k ben volgens mij in totaal maar 2 keer naar de bk geweest _________________ Gek .. op Miller <3
hahaha,, OMG,,
het is voor mij alweer zeker 2 a 3 maanden geleden dat ik daar ben wezen eten.,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Ik ga uit principe nooit echt naar een burger tent, maar beland er soms als ik flink aangeschoten ben en geen enkele andere tent open is om ff snel mn maag te vullen... Maarja aangeschoten zijn zegt al genoeg _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
De enige keer dat ik in de BK was, was in Canada in 2003. Maar da's niet te vergelijken met de BK in Nederland, omdat alles toch per land anders van samenstelling is. Zo ging ik in New York naar de Mac, bleek dat de patat veel dikker en kleffer is, en de kipnuggets waren ook niet te vreten... Geef mij maar de Hollandse Mac! _________________