Over wie zouden jullie een Prison Break filmpje willen?
Lincoln
30%
[ 4 ]
Sucre
23%
[ 3 ]
T-Bag
7%
[ 1 ]
C-Note
0%
[ 0 ]
Bellick
0%
[ 0 ]
Abruzzi
15%
[ 2 ]
Gretchen
7%
[ 1 ]
Kellerman
15%
[ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 13
Mario
Geplaatst:
di mei 19, 2009 8:19 pm
James Whistler
Oke... ik heb hier weer is veel tijd aan besteed, het renderen was een probleem maar ik heb het na uren opgelost, ik wil het op youtube plaatsen, wel natuurlijk zonder "Prison Break" in de titel te zetten want uit ervaring is mijn vorige youtube account te samen met 300.000+ views gebanned om een zielig PB filmpje, dus deze keer wilde ik niet dat Fox hem zou copyrighten en Jahooorrr, hoe ze het deden weet ik niet maar 1 seconde nadat ik hem had geupload is die gelijk verwijderd en een waarschuwing op mijn account, dankje youtube .
Mrja toen dus helemaal een account op dailymotion lopen maken, prima site trouwens, maar hier is die dan :
(Vergeet niet HQ High Quality aan te zetten dat knopje)
EDIT, link verwijderd, ook deze is verwijderd voor copyright schending.
Ik ga morgen met een nieuw filmpje beginne over waarschijnlijk alle personages die blij zijn, dus de mooie blije momenten uit PB
Jullie mogen stemmen over wie mijn volgende video gaat, dan zal ik kijken naar wat de meeste stemmen heeft stem op de poll!!!! _________________ Meest gehaatte forum member.
Laatst aangepast door Mario op wo mei 20, 2009 2:43 pm, in totaal 4 keer bewerkt.
Ik zou alle blije momenten van linc wel eens willen zien want volgens mij heeft hij vaak in de put gezeten. en dus hebben we hem niet echt heel vaak erg "gelukkig" gezien _________________
Leeftijd: 108
je kan em nog niet zien.
nog bezig met publiceren ofzo xD
linc is inderdaad goed idee.
maar sucre zou ook wel tof zijn *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik gebruik hem alleen voor simpele dingen, grote filmpjes als dit kan die niet aan, dan valtie zomaar uit of renderen duurt 4356 uur _________________ Meest gehaatte forum member.
Na de zomer kan ik op mijn nieuwe school gebruik maken van professionele programma's
Ga film en fotografie opleiding doen
Heb ik waarschijnlijk ook een apple pc voor nodig
Weet je al waar je nieuwe filmpje over zal gaan? _________________
naiseeeee!
ik zat er ook aan te denken om fotografie
te doen xD
maar toch maar niet gedaan xD _________________ **
Mini, ik ben ZO jaloers op jou opleiding dan zit je gewoon fucking chill op stage filmpjes met adobe premiere enzo te maken voor mensen en daar verdien je dan geld mee ik zou dat echt uber vet vinden.
maarja als je serie filmpjes wilt maken ZUIGT sony vegas, omdat vegas geen AVI bestanden kan hebben, dan zou je dus al die bestanden moeten converteren, ik heb het vaak gedaan maar het zuigt echt duurt zo lang, en zo nice effecten heeft vegas niet vind ik, ik edit al 5 jaar filmpjes en ben best wel pro gwn met windows movie maker, als je gwn zonder tekst filmpje wil maken en met flashes en fades is windows movie maker het makkelijkst en best, je kan ook fucking goeje kwaliteit renderen op movie maker, natuurlijk als je de aller beste filmpjes wil maken gebruik je adobe premiere en adobe after effects, maar je moet er maar een pc voor hebben die snel genoeg is..
ben ongeveer 2-3 uur bezig, maar hankt er ook weer vanaf wat voor filmpje, normaal ben ik dan echt 3 uur bezig de beste beelden te zoeken en te knippen en DAN pas zet ik het ff in elkaar en daar doe ik maar uurtje over _________________ Meest gehaatte forum member.
Ja klopt die beelden opzoeken duurt ook lang.
Ik heb vaak een poging gedaan om het te proberen maar het duurt altijd zo focking lang om die filmpjes in het programma te laden (als dat al wil lukken)...
Ik gebruik meestal pinicle studio 10 maar dat programma heeft kuren
Misschien een keer opnieuw installeren en anders een ander programma proberen
Ik ga deze vakantie al wat proberen en anders zie je volgend schooljaar wel wat van mij _________________
Probeer gwn is wat simpel korts maar goeds te maken met movie maker, is echt goed programma, voor een perfecte video moet je alleen flashes en fades erin doen en de film op de beat van de muziek. _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik heb nu ook windows movie maker.. maar wanneeer ik video wil importeren komt er dit:
Het bestand C:\Documents and Settings\Leo van Beurden\Mijn documenten\Prison.Break.S04E22.HDTV.XviD-LOL.avi kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.
Weet iemand wat te doen? _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
marioooo.
ik weet niet of je het druk hebt ofzo, maar ik wou vragen
of je keer een filmpje wou maken met dit liedje:
wherever you will go- the calling
ik vind het echt een naise liedje *_*
je mag zelf weten welke personages van prisonbreak je
erin doet.
ik spreek je ook nooit meer op msn, dus denk dan doe ik
het hier maar plaatsen. [:
het hoeft niet hoor. mag natuurlijk wel altijd _________________ **