ghehe jonges die prison break kyke en er over mee kunnen praten
Wat is daar zo vreemd aan? _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
de meeste jongens die ik ken kijken dat niet maar vind wel leuk!! _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
ik ken eigenlijk ook geen jongens die ernaar kijken,, ken zowiezo niet echt veel mensen die naar PB kijken,, echt raar,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Leeftijd: 108
Ik ken genoeg jongens die dat wel kijken. In mijn klas kijkt de helft van de jongens pb en ik ben het enigste meisje _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
vet !! als ik met vriendinnen praat over PB dan is het zo van ,, oh niet alweer over die michael hou nou us je mond ass's _________________ No one can outrun their destiny..