?? iets meer info ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Waar is Maricruz gebleven ? Want Bellick zit nu in de gevangenis.. en die had haar toch 'gevangen' genomen ofzo? Want Sucre is ook niet meer naar haar opzoek? Ik heb laatst namelijk seizoen 2 weer even gekeken en volgens mij heb ik niks meer over haar gehoord in seizoen 3 ... _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
Nee ze had nooit vast gezeten,
bellick had gelogen....
Klopt
Hij had een kettinkje van haar tafel gepakt om hem te laten geloven dat hij haar echt ontvoerd had _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Ahwwww, ik word altijd emotioneel als ik haar zie, ik vind het zo'n prachtige vrouw echt neit normaal :p _________________ Meest gehaatte forum member.
lekker oud:P, ik ben bij AFL 19 S4 _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''