als je dat in het algemeen vindt, moet er hier wel een heeeeeeeeeel lelijk iemand zijn... die alles dus zwaar naarbeneden haalt als je het gaat middelen _________________ Love's A Cliché
BOT _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Topic titel aangepast _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Maricruz is egt vet knap!!! k zou haar best wille zijn man!!!! (Ja ik ben n meisje, nee k ben geen pot) En ben je zo knap en dan is Sucre nog je man ook!!!!!! Dan heb je egt n goed leve (als sucre niet n voortvluchtige was zou t nog beter zijn maarja....) _________________ Sucre: Adios Amigos!
Idd, ze is inderdaad knap _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik vind haar echt mooie meid hoor, en samen met sucre zijn ze echt een leuk stel! hoop dat ze allebei nog terugkomen in s3 _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
haha nee ik ook niet!! ik hoop dat sucre haar nog kan vinden in s3 anders zien we ze nooit meer terug! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
miss is het al gezegd, maar maricurz word volgens mij door 2 verschillende "maricruzzen" gespeeld zag het op imdb... en degene die haar het vaakste speelt die speelt nu ook in The Nine. _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD