Naar aanleiding van Kimm dr idee om een meeting te organiseren (ze wou het zelf niet posten ) post ik het nu maar..
Op een aantal Fora houden mensen van het forum Meetings..
We vroegen ons af of jullie dat leuk zouden vinden.
gewoon alleen ja of nee en waarom dan, het heeft geen haast, en er hoeven ook nu gelijk geen plaats en datum besloten te worden.
Maar alle tips en ideeen zijn welkom, maar eerst even kijken of jullie het een leuk idee vinden
Als je stemt, post dan ook ff waarom _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op za jan 06, 2007 7:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ja,, is wel leuk hoor,, maar vraag me af of er dan wel veel mensen opdagen,, maar leuk idee van Kimm, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Leeftijd: 108
Ja maar dan moet ik wel mijn hele vrienden kring meenemen als ik uberhaupt ooit mag _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
het is wel een leuk idee,,maar we wonen allemaal ver weg van elkaar de meeste wonen in limburg brabant die kant op en ik woon in noord-holland :S _________________
Kellerman en ik hebben elkaar al ontmoet met de meeting van mij eigen site.. ^^
maar opzich lijtk met het een leuk id vraag me alleen af wie er allemaal mag en wil komen _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Lijkt me wel leuk, alleen zijn er nooit veel dagen waarop ik kan. Zaterdagen kan ik sowieso niet ivm werk, en dat zijn nou juist wel de meetingdagen bij uitstek. Maar an sich lijkt een meeting me een leuk idee. _________________
Maar ik denk niet dat er heel veel mensen zouden komen omdat ze misschien niet mogen of ze moeten werken of ze wonen te ver weg _________________ **
het lijkt me wel leuk jaa maar k denk niet als der iemand is van 12 of 13 jaar die eff met de trein na amsterdam ofzo mag gaan k zeg maar wat maarje we zoude wel uns kunne kijke
Jaa ook maar ik denk niet dat ik dat mag..
Ik ben een meisje van 13 jaar
Ghehe mijn moeder is niet gek ofzoo hoor _________________ **
het is beter dat de mensen die een meeting willen even bij 1 iemand opgeven waar ze wonen en dat diegene dan kijkt wat het meest centraal ligt en dat je daar dan de meeting houdt,, en degene die niet mogen kunnen anders toch aan hun ouders vragen of ze wel mogen als er een vriendin mee gaat,, (uiteraard een PB fan) _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*