Ik wist even niet waar ik dit anders kwijt moest maar ik heb t dus maar hier gepost. Ergens in maart ofzo was er het idee om een meeting te doen van het forum maar die ging niet door. Misschien is het een idee om het nu opnieuw te proberen aangezien het zomervakantie is en dan iedereen vast wel een keertje kan? In ieder geval zou ik dat wel leuk vinden =) _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik moet de komende 6 weken werken.
En als we niet net zon situatie als vorige keer willen hebben, kom ik alleen als er minstens 10 mensen komen.
Niet lullig bedoelt, maar anders zegt de helft straks af... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
is wel logisch want de vorige keer zouden er al weinig komen en niemand ging toen eigenlijk... ik ga ook alleen als er wel een redelijk aantal komt _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik wil graag, maar dat gaat eraan liggen wanneer het is en vooral waar (te ver doe ik niet voor een dagje). Ik werk op zaterdagen en ben van 6 tot 18 augustus weg.
Maar wel goed idee _________________
ik wil eigenlijk wel eerst weten wie er echt mogen en gaan komen. Want de vorige keer zeiden een heleboel ook wel dat ze zouden komen maar die gingen niet enzow.. daarom ging die meeting niet door. Dus als je mee wilt en zeker weet dat je mag zeg het dan even in dit topic ofzo.. en als er iets van 10 zijn dan gaan we wel verder denken van waar/wanneer enzo _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Leeuwtje, Aps, Criminal, Daand. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Het was echt super _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik denk dat Lieke ook mee gaat want die kan met me mee. Als ze kan, denk wel dat ze mag
Ik moet ook even kyken of ik kan. Ligt aan de datum
Gisteren was idd echt TE gaaf _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Utrecht is mij een beetje te ver weg, en ik zou het toch nooit mogen van m'n ouders _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell