merkkleding is wel mooi en ik draag het zelf ook wel maar als ik iets tegen kom wat geen merk is maar het is wel heel mooi koop ik het ook. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Het is maar net wat ik voor leuks tegen kom als ik de stad in ga. Merk of niet, maakt me geen ene .... uit
Schoenen draag ik overigens vrijwel wel altijd een merk (sport) schoen. Simpel weg omdat ze super lekker lopen en gewoon schoenen in maat 41/42 verkopen
k let eigenlijk niet op merken , k kijk gewoon wat ik leuk vind en dat koop ik , en het kan zijn dat k wel merkkleding koop (als het tenminste niet te duur is )
zie het nut er niet van in 100den euro's aan kleding te verspillen als het ook goedkoper kan, goed merk kleding geeft een bepaalde status in deze maatschappij en als je nog op school zit word je zelfs niet geaccepteerd en gepest (ken dat nog van vroeger).
Maar ik blijf koppig geen merkkleding dragen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
tjah.. Valt wel mee. draag gewoon wat ik mooi vind. Zit soms es merken bij... Maar ben tegen snob kledij. ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...