Mahone is niet dood, hij is alleen neergescchoten, maar hij is niet dood..
als ik jouw in je been schiet ben je ook niet dood, 't is het zelfde als in die ene aflevering van CSI, waar Brass ook in z'n borst wordt geschoten, maar ook niet dood is... zolang de kogel geen slagaderen of organen raakt gebeurt er vrij weinig.. en als er een orgaan wordt geraakt hoef je ook niet perse dood te gaan.. _________________ Love's A Cliché
even een spoilertje (k weet ff niet hoe ik het anders moet aangeven): michael word neergeschoten maar gaat niet dood aan dat schot..
en ik vind t wel jammer dat mahone dood gaat vind m wel vet spelen! Die william fitcher is echt een type om dat te spelen... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
De serie draait juist om michael, hij gaat niet dood denk ik, anders zullen een heleboel mensen het een stuk minder leuk vinden..
maar toen die man die film bedacht wist hij ook niet dat prison break zoveel kijkers zou trekken dus wie weet gaat hij gewoon toch mischien dan dood of hij moet het stuk veranderen
iig niet in seizoen 2.. en begin seizoen 3.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leeftijd: 108
Misschien gaan ze op het einde wel allemaal dood of blijft er een persoon over of dat nu Michael, Lincoln, Of misschien wel C-note is _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Of Mr,Baggwel ondanks dat zijn rol in de serie niet huge is heeft hij wel een ijzersterk personage! _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Neeeee hij gaat niet dood... Michael is juist het gezicht van Prison Break, ik denk dat hij juist als enige overleefd, en dat hij het dus eigenlijk voor niks heeft gedaan...
Nja voor niks, dat klinkt ook zo hypocriet _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Leeftijd: 108
Het kan ook zijn dat alleen Lincoln blijft leven en Mike gaat dood.
Het kan
Dadelijk blijft iedereen leven die nu nog leeft , You don't know _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
jaa michael mag niet dood daar is hij te knap voor en hij gaat eerst de prison nog in dus :O _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
misschien gaat iedereen wel dood, Mahone schiet Kellerman, Lincon pakt kellermans wapen terwijl mahone michael doodschiet, en dan schieten Mahone en Lincon op hetzelfde moment naar elkaar en voila, iedereen dood. Mwhahaha * ligt in een duik om haar prachtig bedachte einde * _________________