Aangezien het vorige Wentworth miller topic maar dan 40 paginas heeft is hier het Michael Scofield (Wentworth Miller) topic Deel 2
Deel 1 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
vind het egt mooi hor hij heeft ook een mooi koppie voor zn milimeter haar, dat moet je ook egt staan hor (dominic purcell trouwens ook) _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
heerlijk he....misschien komt het doordat ik wat ouder ben dan jullie, maar ik vind hem met langer haar ook hot!!! _________________ went is so hot!!!!!
Went is altijd hott ILOVE HIM SO man wie LOVE'T er met me mee??
WE LOVE WEntworth Miller _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!
Heey donderdag, tijd niet gezien, blij dat je er weer bent
ot
tja in pb moet ie tenslotte altijd met kort haar, ik vind dat opzich ook wel goed staan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
vind t allebei wel leuk hij blijft t gewoon helemaal! heb net afl 16 op internet gekeken want ik kon het donderdag niet zien (te erg ik kreeg bijna een hartverzakking) en twas weer super! wat zag ie er weer sexy uit _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Ik heb net de hit krant gekocht en daar stond went in wie is jou ideale date Wentworth of Michael en ik ben maar voor Wentworth gegaan! jammer dat er geen poster bij zat _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!