z'n oma is bijvoorbeeld half nederlands..zo moet je het zien
Of nog ietsjes verder. Dat is niet bekend. Maar er stroomt wat oranjebloed door zijn lichaam
Maar hij spreekt geen nederlands (niet dat bekend is geloof ik)
Wentworth is echt een cuty En ik wist dat hij Nederlands bloed door zijn aderen heeft stromen, zijn voorouders komen uit verschillende landen. In dit stukje kun je lezen waar zijn voorouders vandaan komen:
Miller is multiracial, being of African American,
Jamaican, English, and German Jewish descent on his father's side,
and of Russian, French, Dutch, Syrian and Lebanese descent on his mother's.
[quote="Kim"]Wentworth is echt een cuty En ik wist dat hij Nederlands bloed door zijn aderen heeft stromen, zijn voorouders komen uit verschillende landen. In dit stukje kun je lezen waar zijn voorouders vandaan komen:
and of Russian, French, [color=red]Dutch[/color], Syrian and Lebanese descent on his mother's.[/quote]
Ja ik had t gezien ja
egt cool
maakt m gelijk nog leuker hihi
Wentworth is echt een cuty En ik wist dat hij Nederlands bloed door zijn aderen heeft stromen, zijn voorouders komen uit verschillende landen. In dit stukje kun je lezen waar zijn voorouders vandaan komen:
and of Russian, French, Dutch, Syrian and Lebanese descent on his mother's.
Ja ik had t gezien ja
egt cool
maakt m gelijk nog leuker hihi
Ja ik ben het helemaal met je eens! Wanneer hij naar amsterdam gaat ben ik ook van de partij Hij is echt een schatje!
Nou dit topic bewijst dat op dit forum heel veel dames zitten (dat ik eigenlijk eerlijk gezegt niet verwacht)
Ik vind michael gewoon het vetste personage, hij spreekt me aan, wat hij doet vind ik gewoon geniaal, en hoe hij denkt is appart (maar dat komt ook door die ziekte)
Nog ff over die tattoo michael heeft de tattoo maar 2x helemaal op gehad het zijn inderdaad stickers maar ze worden alleen erop geplakt als ze nodig zijn in een scene! _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
ja viel me ook al op dat hij extra zo;n longsleeve onder zn blouse aan heeft voor zn armen maybe doet hij dat omdat ze dan niet zn hele armen weer moeten stickeren
ja is ook zo:P want als er een aflevering is waar ze niet de hele tattoo laten zien, of nodig hebben, stickeren ze allen de plekken die ze wel nodig hebben.. als ze die hele tattoo aanbrengen duurt t 4 tot 5 uur met 2 mensen!
jaa, maar dan heb je ook wat, want hij lijkt wel heel echt
alleen die scenes waar hij de tatoo laat zetten lijkt héél nep, konden ze wel wat beter doen vind ik
the real meaning of Fish - "The first prison housing was called the 'Fish Tank'.
F.I.S.H. actually stands for First Institutional Stress Housing. After a prisoner has passed his/her medical check up and been classified, the inmate is moved to another prison or cell in another section of the prison yard and is technically not a fish anymore."