Nee micheal speelt met Sarah om zijn broer vrij te krijgen
2%
[ 1 ]
Ja omdat...........
97%
[ 34 ]
Totaal aantal stemmen : 35
sjoerd
Geplaatst:
vr jun 16, 2006 12:29 pm
Wyatt
Wat vinden jullie tussen deze 2. Speelt Micheal met Sarah om zo de vrijheid van zijn broer te gunnen of voelt hij echt liefde voor haar stem even en begin de discusie
ik denk van wel, want ook toen die gevangenen alles overhoop waren aan het halen, ook die in de ziekenboeg, zag hij haar ook tegen het raam duwen, omdat ze geen kanr meer opkon...
en ook hoe hij haar aankijkt.... I think so _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Je signature is te breed, het maximale formaat van een signature is 400x90 pixels.
Dat met redden toen die rel was uitgebroken in de gevangenis betekent volgens mij niet veel. Zijn psychiater zei al dat hij een redder was. En bovendien had hij die rel veroorzaakt. Alleen het werd wel verdacht toen hij haar van die muur aftilde en ze elkaar diep in de ogen keken enzo. Ik denk wel dat hij iets voor haar voelt. Hij gaat zich in ieder geval heeeeeeeeeeell erg schuldig voelen als hij hoort dat ze zelfmoord heeft gepleegd (Ik hoop probeerde te plegen!!)
Eerst was het een spel, nu is hij egt verlieft op haar!
anders had hij de sleutel wel zelf van dr gejat maar dat kon die niet
hij zegt haar ook dat het hem pijn doet dat zij nooit zal geloven dat wat hij voor haar voelt egt is!
ik denk wel dat ze elkaar leuk vinden.. alleen al zoals ze elkaar aankijken enzo..
hij had haar eerst nodig om lincoln vrij te krijgen. maar nu heeft hij haar nog steeds nodig;)
Nou volgens mij niet hoor. Want dat kwam toch pas later? Hij had eerst de sleutel niet nodig want ze konden toen door die buis klimmen. Volgens mij was toen de enige leugen van hem dat hij diabetes had.
Hoe kunnen jullie nou allemaal voor dat koppel zijn? Als je van Went HOUDT, hoe kun je hem dan met een andere vrouw zien?
Bovendien vind ik er niks bijzonders aan, aan die twee. Ik hoop en bid dat ie alleen maar met haar speelt. Hij had haar wel nodig, en nu nog, zij had de sleutels en heeft de tape. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
idd, hij is verliefd op sara _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
volgens mij in het begin speelde hij het omdat hij wou dat ze de deur niet op slot deed , maar later is hij wel verlieft op haar geworden en zij op hem =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Hy was eerst helemaal niet verliefd !
En nu wel, hij houdt van haar,
Al vind ik het nog zo klote, maar ik zelf zal het toch nooit worden ,
Dus , en vind het leuk stel _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Hebben ze in real live ook wat met elkaar? Nee toch?
Maar goed, ik denk dat die relatie alleen nog maar verder uitbreid in seizoen 3 al Michael (ooit) uit Sona komt _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Nee in real live niet, Sara is getrouwd en ze is hoogzwanger. Als het goed is bevalt ze binnenkort (binnen maand dacht ik)
Wentworth had gezegt in interview dat in S3 het een soort van ''rollercoaster'' gaat worden tusse Michael en Sara.. geen idee wat ie dr mee bedoelt.. hoop goed _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.