Wat vinden jullie van de cd?
Op tmf awards hebben ze er al een aantal mee gewonnen, vind ik ook terecht _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Metellica vindt ik helemaal niks.
Milc inc vindt ik wel nice Zelf al hun liedjes op mn pc. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind pers. milk inc vroeger niet zo goed, tot slecht . Hun 1 ste cd.. Maar sinds de nieuwe zangeres vind ik het echt fantastisch. Deze nieuwe cd is echt geweldig !! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
30 Maart 2008, Ahoy Rotterdam Kaarten vanaf € 179,- Bestel Nu!
Dat vind ik tegenwoordig zo jammer van metallica.. 200 pleuro voor een concertje..
Op pinkpop waren ze wel goed, voor een paar tientjes door de bagger lopen in een te kleine tent slapen, en elke dag brak zijn van het bijzonder slechte eten was het meer dan waard. _________________ N3rd.