Beste mensen.
Ik heb net ouderavond gehad (10-minuten gesprekjes)
Ik heb 4 onvoldoendes, waarvan 3 in mn profieldeel, (waar ik er maar 1 mag hebben)
Mijn ouders hebben besloten dat ik daarom niet meer op mn pc mag. in elk geval niet veel meer..
Ik zal in het weekend nog wel online zijn, maar ook niet zo vaak als nu.
Wanneer de eindexamens voor bij zijn zal ik weer volop online zijn, en heb ik weer alle tijd.
Hopelijk kunnen jullie het begrijpen.
Ik baal hier ontzettend van, maar ik wou jullie op de hoogte stellen
School is nu echt even belangrijker.
Groetjes Daan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op wo jan 24, 2007 9:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
jammer toch heel veel succes gewenst en hopen dat je gaat slagen t gaat je vast wel lukken _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Hopelijk werkt dit, als ik niet slaag hebben mijn ouders een groot probleem dat ze me dit hebben aangedaan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dank jullie wel, dit helpt iig geval een beetje _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
oo,,daantje toch,,wat balen voor je en natuurlijk ook voor ons..maar je ouders hebben wel gelijk aan de ene kant school komt op nummer 1 en zeg nou zelf wat heb je liever blijve zitten of even afwezig zijn van het forum,,ik kies voor de 2e in iedergeval..dus KOM OP JONGEN JE KAN HET ..ga der voor 100% voor zorg dat je je eerste school diploma op zak heb _________________