Het Franse blad 'Tele7jour' meldt een mogelijk vierde seizoen van Prison Break!
Quote:
Paul Scheuring (de maker) heeft al een geniaal idee voor seizoen 4.
Dit zegt Kevin Hooks, één van de producers van Prison Break, ook al zijn pas de eerste 13 afleveringen van seizoen 3 geschreven. Dit heeft alles te maken met de staking van de schrijvers in Amerika.
Deze poll hebben we al eens eerder gehad maar we zijn opnieuw benieuwd naar jullie mening, stemmen dus op de voorpagina. _________________
kan kloppen.. maar franse lulle heel veel onzin.. net als vorig jaar.. en paul scheuring schreef s3 toch ook niet meer of wel? weet niet zeker.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nee geloof het ook niet.. vooral omdat het van die fransen afkomt.. die lullen wel vaker.. en ze hebbe ook nog niet verder gefilmd dan ep. 13 voor zover ik weet.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
k weet ook niet wat er allemaal waar van is, maar ja we kunnen natuurlijk allemaal blijven hopen. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik denk persoonlijk dat er wel een prisonbreak 4 komt en misschien zelfs nog een prisonbreak 5 en dat prisonbreak 5 het laatste seizoen wordt omdat het anders te eentonig wordt. Willen ze toch meer seizoenen gaan maken dan moeten ze wel met hele goede ideeen komen
ze gaan echt nie verder dan 4.. dat geloof ik niet. Dan wordt het zoo uitgerekt en niet meer kloppend. Persoonlijk vind ik pb meer een serie voor max. 3 seizoenen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Ik denk persoonlijk dat er wel een prisonbreak 4 komt en misschien zelfs nog een prisonbreak 5 en dat prisonbreak 5 het laatste seizoen wordt omdat het anders te eentonig wordt. Willen ze toch meer seizoenen gaan maken dan moeten ze wel met hele goede ideeen komen
lol hoor die grap
deze man maakt er nog wat mooiers van
nou op prisonbreakbuff staat dat er waarschijnlijk nog meer afleveringen gaan komen maar ze weten nog niet hoeveel. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
nee en ook niet wanneer, door dat gekloot met die schryvers. Verlopig stopt het wel by 13 zal later mss verder gaan _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Hoe kunne ze nou weten of seizoen 4 komt, terwijl seizone 3 nog niet eenw weer begonnnen is in nld.!?? _________________ Heeee=D Dit zijn wij,, We lOve Prisonbreak=p
omdat ze in de vs al verder zyn en ruim voorlopen met info.. die info wordt weer gepost op forums zodat wy er aan kunnen komen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Ik denk ook niet dat het klopt..ze zijn niet eens begonnen met de opnames van ep.14 t/m 22.
Dus zal wel onzin zijn denk ik.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Dus seizoen 3 gaat wel verder na aflevering 13? En dan komt er misschien ook nog een seizoen 4. Lekker veel prison break dus!
Ik moet jullie teleurstellen, zoals gewoonlijk kijk ik altijd na de laatste aflevering
(omdat ik dan zo gethrilled ben) direct de sneak, die zocht ik ditmaal op de website
van FOX, die een verkorte sneak aanbied dankzij american express, (ook als je
geen kaart hebt).
Kijk die maar, dan zie je het vervelende nieuws....
Na een lange tijd géén prison break, nog een lange tijd geen prison break,
dan weer eens een week wachten, en 3 keer raden, volgende week is de....
Het Franse blad 'Tele7jour' meldt een mogelijk vierde seizoen van Prison Break!
Quote:
Paul Scheuring (de maker) heeft al een geniaal idee voor seizoen 4.
Dit zegt Kevin Hooks, één van de producers van Prison Break, ook al zijn pas de eerste 13 afleveringen van seizoen 3 geschreven. Dit heeft alles te maken met de staking van de schrijvers in Amerika.
Deze poll hebben we al eens eerder gehad maar we zijn opnieuw benieuwd naar jullie mening, stemmen dus op de voorpagina.
Ik hoop eigenlijk dat er 22 afleveringen komen in seizoen 3 en dat het daarna definitief stopt, omdat ik denk dat Seizoen 4 wat gaat beginnen tegensteken.
But for me, it doesn't matter, it's all right:)