Ik lees net in het topic 'Boxed inn' dat er met ene Molly een nieuw personage in de serie komt. Wat is er over haar bekend? _________________ 'Keep your friends close, keep you're enemies closer'
uhm.. staat vlgs my hier wel ergens gepost.. anders moet je ff googelen, maar het wordt vlgs my steeds meer uitgesteld eerst was bekend dat ze in ep. 9 zou komen.. maar nu komt ze er sowieso niet voor ep.13 in.. tenminste dat wordt gezegd. Op andere forums en op google kan je wel wat vinden.. geen zin om dat nu allemaal weer op te zoeken _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.