Wat ik een van de mooiste momenten vind is wanneer Lincoln en Michael in de auto rijden (seizoen2) en dat Lincoln op een gegeven moment zegt: "het is hier wel stil, in de bak hoorde je altijd bewakers lopen enzo" en dan zegt michael "laten we teruggaan" en dan kijken ze elkaar aan en dan gaan ze heel "dreug" lachen.
Ook vind ik een mooi moment wanneer die basketbalkid Louis terug komt bij zijn familie. _________________ 182fans.com
Lincoln: "Its quiet out here, in jail we used to hear guards walking"
Michael: "let's go back"
Ik heb alleen maar mooie momenten, maar wat mij het meest deed is dat Michael Jr. die bloemen op zn pa zn grafkist legt, en lincoln de kraanvogel, ontroerend mooi! Tranen stonden in mn ogen!
Laatst aangepast door Rejmo op za mei 16, 2009 8:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Prison Break was echt een serie met veel spanning, maar op het einde was het echt ontroerend om te zien dat Lincoln het papiere vogeltje op de grafsteen legt.
Echt schitterend voor mij het mooiste moment van heel prison break