Vooor mij is het overduidleijk de dood van John Abruzzi
Het is doodzonde dat hij eruit is gegaan het was mijn lievelings personage.
Maar de manier waarop vind ik heel indrukwekkend
"I Kneel Only to god - I Don't See Him Here"
Voor mij bij de ontsnapping van seizoen 3. Als ze dan worden opgehaald met die boot door de vader van Mcgrady.
Dan is het gewoon gelukt,
En ook als LJ dat plastic bloemetje van Sara aan Michael geeft. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Mijn mooiste moment is dat de normaal zo brave Michael Scofield WRAAK gaat nemen op the Company.': "They killed Sarah, Linc!" _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat ik ook erg mooie momenten vond, uit seizoen 3, was dat michael een keer tegen Lechero uit z'n dak ging, en ook toen tegen Whistler, met de chicken foot
Dat is inderdaad een vette actie. Jammer dat hij daarna toch flink verliest van whistler... _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ook wel een kippevel moment.
in S4 afl. 3 het einde, wat speelt mahone het goed en ik zat gewoon te hopen dat ze elkaar omhelzden, maar die hand was zeker de moeite waard!!
Strijdbijl begraven en klaar om de company neer te halen
Heerlijk!!!! _________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
De moord op Bill Kim in seizoen 2 was natuurlijk ook een geweldig moment. Dat kleine k*t ventje wilde iedereen denk ik wel dood zien gaan.
Jammer dat hij niet echt veel heeft geleden... _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ook het moment waarop C-Note uiteindelijk wordt vrijgesproken van alle aanklachten... _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Als Kellerman in seizoen 2 Bill Kimm doorheeft door dat telefoontje wat bill kimm laat plegen door een vrouw, ( de zogenaamde caroline reynolds ) _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
In seizoen 2 als Kellerman in het busje vervoerd wordt en dat dan de company hem vermoord.
Hij zegt dan zoiets van: "Dat duurde lang". Echt een super vet einde van hem als personage! _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
het aller mooiste moment is het moment in seizoen 4d at Michael en Sarah elkaar weer terugzien!
Dats een lief stukje _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..
Mooiste moment.. is tijdens het uitbreken van SO1 en S03 ( wat normaal is ) + ook De voorbereidingen enzo in S01 _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...