omdat ik zo genoemd wordt,, door familie,,
dank u dank u,, weten jullie weer wat van mij,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
hah jep,,zo heet ik en andere noemen me weer yv en een vriend van mij die noemde me yvonno hah soms wel lollig die namen heb jij nog andere koosnamen _________________
Sjaan,, pff,, hahah
daan,, daantje dat soort dingen,, maar dit is offtopic,, anders maken we ff een nieuw topic aan,, WINK _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
A new little baby
to cuddle and love
to spoil just a little
and think the world of
A bundle from Heaven
to simply adore
now who in the world
could ask for more
congratulations with your beautiful baby!
good luck changing diapers!
uhmm.. dat heeft nu geen zin meer haha xD is van een jaar gelede toen ze nog zwanger was xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nee.. het is er niet meer van gekomen... sorry _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design