Leeftijd: 108
Nou, ik zit met het probleem dat ze in PB Bellick noemen met de achternaam. Sucre, Abruzzi ook en nog een paar.
Wat ik dus heb bedacht is dat ik de nicknaam pak van iedereen die mee doet (en waar het bij nodig is) en die dan als voornaam of achternaam doe. Als ik het als achternaam doe dan zal dus de nicknaam zichtbaar zijn in het verhaal.
Als ik het als voornaam doe zal dus de echte naam zichtbaar zijn in het verhaal.
Als je stemt, graag erbij zeggen waarom.
Optie nummer 2.
Bellick: RG Maartje
Sucre: Appesoester Esther
Abruzzi: Selemino Carlijn. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik ga voor 1.. want als er ergens Esther staat denk je: wie is dát nou weer? en als je Appesoester ziet staan kan je diegene dus zo vinden omdat dat m'n gebruikersnaam is dus (wat een origineel voor beeld weer ) en ik vind optie 1 ook beter klinken _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Leeftijd: 108
Ik heb optie nummer 1 gepakt voor in het verhaal. Dus op dit topic mag wel een slotje. In Prison break the new Generation zal iedereen met zijn of haar gebruikersnaam worden genoemd. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.