Een Britse baby heeft 25 voornamen gekregen die verwijzen naar beroemde boksers.
Tussen de roepnaam Autumn en de achternaam Brown komen 25 namen van helden uit de ring: Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson Liston Clay Frazier Foreman.
beetje belachelijk die name allemaal :S bah ik vond dat ik al veel doopname had maar dat is gwn niks vergeleke met dit. _________________ No one can outrun their destiny..
das me erg.. als je gaat trouwen of van die officeele gelegen heden.. dan moge ze wel 15 min langer uittrekken voor het opnoemen van zijn namen whahah XD _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Idd, en lekker lullig op pw blaadjes _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Lijkt mij wel handig, kun je zelf kiezen welke naam je het leukste vind en die dan gaan gebruiken. Een of twee namen, da's toch veel te weinig keus? Ik heb zelf maar 1 naam, vind ik toch wel een beetje jammer. Maarja, misschien wil Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson Liston Clay Frazier Foreman (zo hé ) wel ruilen met me. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
heb er ook 5 haha maar mss zijn er wel weer gunstige kanten aan zoveel namen te hebben niet dat ik er 123 eentje weet maargoed _________________ No one can outrun their destiny..
ghehe ik heb totaal geen doopnamen ofzo, heb maar 1 naam.. maakt mij niet uit, want al die andere namen gebruik je toch niet echt _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ligt aan wat voor namen het zijn, als ze een beetje normaal zijn _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design