hehe nee nog niet, ben aflevering 1 nog eve af aan het kijken, daarna ga ik die van de 2de aflevering zoeken.. je ziet het wel verschijnen _________________
Via nieuwsgroepen of torrentwebsites kan je ook ondertitelingen downloaden. Als je goed kijkt, dan vind je al NL ondertitelen van aflevering 4.01 en 4.02.
Via nieuwsgroepen of torrentwebsites kan je ook ondertitelingen downloaden. Als je goed kijkt, dan vind je al NL ondertitelen van aflevering 4.01 en 4.02.
ah, maar wat bedoel je met nieuwsgroepen
en ik heb al versch. torrent sites gekeken, maar ik vond niks van nederlandse ondertiteling dusja _________________
Aflevering 2 ,nederlands ondertiteld heb ik op de grootste sites nog niet kunnen vinden.
Net aflevering 1 met ned subs gekeken en was goed te doen. Heel even viel de ondertiteling weg (10sec) maar verder
720p dd5.1 448kbps ziet er strak uit! _________________ carpé diem
Idd E02 subs kan ik ook nog nergens vinden. Deze E01 had ik vanmiddag al van een andere site gedownload en had hem toen gekeken. E02 subs komen vanavond om ongveer 22:00/22:30 uit. _________________
U dient wel grabit op uw computer te hebben en quickpar.
U dient een nieuwsgroepen account te hebben. Vele internet providers bieden deze diensten automatisch aan bij hun internet pakketten. Het is een legale dienst.
Wanneer u de link wil hebben waar je de NZB file kan downloaden moet je maar een PB sturen. (pm)
U dient wel grabit op uw computer te hebben en quickpar.
U dient een nieuwsgroepen account te hebben. Vele internet providers bieden deze diensten automatisch aan bij hun internet pakketten. Het is een legale dienst.
Wanneer u de link wil hebben waar je de NZB file kan downloaden moet je maar een PB sturen. (pm)
wat bedoel je met nieuwsgroepen acount? _________________
ja dankje maar die had ik zelf ook al .. probleem is eigenlijk gewoon dat die ondertiteling een beetje eerder komt dan er gesproken word _________________
De ondertiteling is vrij goed te corrigeren. Zelf bekijk ik hd met gomplayer.
Aflevering 2 heb ik nu nederlands ondertiteld maar een perfekte sub heb ik nog niet
kunnen vinden
Heeft iemand mss een link naar datums van alle uitzendingen van Fox. Op de site zelf
zie ik niet het hele seizoen gepland staan. Wel zie ik 16 uitzendingen...zou het daar bij blijven? _________________ carpé diem
Hopelijk zal hij het weer even snel (of sneller) doen bij de derde aflevering! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...