Ik was nog ff aan het 'googelen'' en las het volgende over aankomende aflevreting 'Selfless'. Weet niet of het al gepost is in een eerder topic maar dacht post het toch maar fftjes
12. Selfless 24 november De zoektocht naar Scylla krijgt een schokkend eind en Sara neemt een gijzelaar. T-Bag en Gretchen verlaten Gate en Michael en Lincoln komen recht tegenover The General te staan in de kamer van Scylla en ze worden veraden door iemand van hun eigen team.
2008 nog niet uitgezonden
Wat denken jullie hoe het komende aflevering gaat met Scylla? En ze worden veraden door ieamnd uit hun eigen team? Gretchen?! Ben echt heel erg benieuwd!
ik denk dat het Don Self is die ze veraad omdat de aflevering Selfless heet, is maar een gok _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
wist ik nog niet
ik vraag mij af door wie ze verraden worden !?
wel spannend
Ik denk ook dat het don self is want er staat ook al een stukje over afl.13
Deal or no Deal. _________________ The only thing harder than breaking out is breaking in
Denken jullie don self? Zou maar zo kunnen! Selfless.. zou van alles kunnen betekenen! Ben echt benieuwd wat er met Scyllla gaat gebeuren.. Maar is Scylla nou 'nepgeld' om de plannen van The Company te kunnen realiseren? Of is het toch de 'black book' van The Company? Wat Gretchen zei het nog in een van de vorige afleveringen.. dan iedereen maar denkt dat Scylla een black book is?
Spannend! _________________ Fernando Sucre: 'Suck it General!'
Michael en Lincoln worden bedrogen door Don Self.Ze beseffen dat ze geen opties meer hebben en dat ze alleen nog maar kunnen vluchten. Self ontdekt iets wat de rest niet weet, Scylla is onvolledig.
Ze worden verraden dus door Don Self. _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Dnek het inderdaad ook wel ja SFXForce _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!