Pad man mag best een hogere rank en doe er ook een paar oldschool zoals Abruzzi , cnote, kellerman en pope bij _________________ Meest gehaatte forum member.
Pad man mag best een hogere rank en doe er ook een paar oldschool zoals Abruzzi , cnote, kellerman en pope bij
Padman mag zeker hoger, ook me tname zijn rol in season 4 in elke afl. is hij oa te zien en te horen dus ja ik steun dat ook.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
De general staat al hoger dus pad man kan eigenlijk wel weg...
Ik zal kijken of ik Abruzzi C-note en Kellerman en misschien westmoreland er ook nog tussen kan plaatsen... omdat die dit seizoen ook weer terugkomen
Edit : Lijst bijgewerkt.... beter als de eerste ? _________________
Ja ik ook ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )