Dat menu van onder naar boven verplaatsen lijkt me niet zo'n slim plan. Nu zou het opzich wel kunnen maar zodra de babbelbox weer terug is wordt het een beetje te vol bovenin met dat menu erbij.
Ik zal even kijken waarom hij sommige topics niet kan vinden, vind het zelf ook erg raar. _________________
net als bij de laatste pagina van mijn eigen afbeeldingen topic, kijk maar eens naar de plaatjes, de plaatjes zelf doen het, de link doet het niet meer _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Volgens mij gewoon nog phpBB2, ik dacht niet dat ze al helemaal klaar waren met 3 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik bedoelde ook de Beta versie, had het even moeten vermelden in mijn bericht, het schijnt dat er met de Beta versie nog flink wat los zit. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....