Vandaag word er begonnen aan het plaatsen van de nieuwe website, hierdoor zullen de website zelf en het forum tijdelijk niet bereikbaar zijn. (Vanaf vanavond 18:00)
De update begint vanavond en we hopen het morgen klaar te hebben! _________________
Laatst aangepast door Yoni op di mrt 20, 2007 4:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ben heel benieuwt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Ik weet niet hoe het met het lettertype zit voor de rest, maar ik vind het een beetje klein, als andere mensen dat ook vinden zou het dan 1 punt groter kunnen?
En zou het balkje met
Quote:
Je laatste bezoek was op wo mrt 21, 2007 3:21 pm
Het is nu wo mrt 21, 2007 3:25 pm
PRISON BREAK FORUM forum index Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk je berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Ook nog boven aan het forum geplaatst kunnen worden, nu moet iedereen naar beneden scrollen, en ik gebruik deze opties redelijk vaak
En nu ik toch bezig ben zou deze smilie als geplaatst kunnen worden, omdat een aantal mensen die vaak gebruiken
En ik vind eigenlijk het randje om de avas niet zo heel mooi
Wow...het is wel heel anders nu Even wennen hoor...Leeuwtje is nog een beetje gedesorienteerd
Ik ben blij dat die hout-achtergrond er nog is, die vind ik zo mooi.Dat grijs nu...naja, ieder zijn smaak