Nog altijd is het nog niet bevestigd dat er een seizoen 4 komt van Prison Break, toch zijn Fox en natuurlijk de Prison Break crew al bezig met de locatie van de opnames.
De producers van Prison Break hebben, na eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het volgende seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas. Wat heel jammer is voor Texas, het opnemen van een Prison Break aflevering kost namelijk 1,4 miljoen dollar, duurt 8 dagen om op te nemen en biedt werk aan zo'n 600 mensen.
Dit alles is gemeld door een woordvoerder van Fox. Nogmaals, het is nog niet zeker dat er een seizoen 4 van Prison Break komt maar de kans wordt steeds groter. _________________
ik hoop zo dat er een 4e seizoen komt. Dit moet eigenlijk gewoon aangezien er teveel vragen open staan. thnx voor het nieuws yoni dit geeft weer wat hoop op een nieuw seizoen(A) _________________
I am just linc, linc the sink XD
Ik wil dat seizoen 3 wordt afgemaakt en dat er dan seizoen 4 komt.
Als ze hen set zouden verplaatsen, zie je niks meer over fernando, t-bag en bellack.
En dat zou ik opzich wel jammer vinden maarja we zullen zien hoe het gaat lopen.
hoezo zie je dan niks meer over hun.
Ik heb alleen in Nederland gekeken dus weet niet wat er nog komt.
Maar ik weet wel dat fernando in sona zit. maar dan gaat heel sona toch ook mee verplaatsen??
hoezo zie je dan niks meer over hun.
Ik heb alleen in Nederland gekeken dus weet niet wat er nog komt.
Maar ik weet wel dat fernando in sona zit. maar dan gaat heel sona toch ook mee verplaatsen??
tobias
lijkt me nogal onlogisch aangezien het klimaat daar veel anders is, denk ik dat ze uit panama gaan.
Ik wil dat seizoen 3 wordt afgemaakt en dat er dan seizoen 4 komt.
Als ze hen set zouden verplaatsen, zie je niks meer over fernando, t-bag en bellack.
En dat zou ik opzich wel jammer vinden maarja we zullen zien hoe het gaat lopen.
seizoen 3 is al afgelopen de laatste aflevering the art of the deal was seasons finale, nu moet seizoen 4 komen _________________
I am just linc, linc the sink XD
''hoi'' kijkt denk ik de afleveringen uit NL.
want ik vind het ook stom zo. rtl zend maar niks uit en in amerika is het al lang uitgezonden. en die afleveringen waren al klaar voor de staking. dus die zijn er al een paar maandjes. ik kon ook niet meer wachten heb maar op dvd verder gekeken.
als prison break seizoen 3 weer terug komt zou dat wel mooi zijn.
ja dat vind ik ook zo gek . ik volg het in Nederland en daar is nog maar tot aflevering 10 uitgezonden (toch ?) of heb ik nou alles gemist ? en wanneer komt de rest dan in nederland ?
ze zijn in nederland toch pas bij aflevering 8?
want ik heb ze op dvd en daar had ik aflevering 9 t/m 13 nog niet gezien. en ik heb in nederland toch wel goed gevolgt.
dus volgens mij hebben ze nog 5 afleveringen.
maar wanneer ze die eindelijk eens uit gaan zenden...?
Leeftijd: 108
Ja zou ik ook wel eens willen weten. Wanneer krijgen wij weer prison break hier in Nederland?
OT:
Ik zou misschien wel willen dat er een seizoen 4 komt ofzo. Maar ik denk niet dat er dan nog echt een verhaal aan vast zit. Ik bedoel, Michael zit nu weer in de gevangenis en hij gaat in seizoen 3 weer ontsnappen. Zou beetje dom zijn als seizoen 4 erover gaat dat Michael weer moet vluchten.. >< _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.