Ik zelf heb het ook een paar keer gedaan, maar er gebeurde niet veel. Me zus heeft het vaker gedaan en lukte dan ook echt. Ik zelf geloof er ook in. Ik ben er niet zo bang om het doen, maar als ik het fout doe dan heb ik probleem! En daarom doe ik het liever niet/ of gewoon niet alleen. Je moet gewoon uitkijken, maar als iemand dood is die je kent en zo en dan zou ik hetzelfde doen. _________________ .:Escape is only the beginng:.
Leeftijd: 108
Ja kijk ik heb zo'n gevoel dat ik weet wanneer er iets meer is in de kamer. Het klinkt raar maar ik ga ook liever niet naar de kerk of naar een kerkhof. Dan krijg ik het benauwd en denk ik dat er heeel veel mensen om me heen lopen. Maar dat is niet zo. Ik zie niks of zo maar ik voel dat er iets is.
haha ik kan het niet echt uitleggen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dat heb ik bij de ene kerkhof wel andere niet.. hier in dorp zit kerkhof als ik daar over heen loop word ik niet helemaal stil enzo blijf ik net zo druk zoals ik ben.. toen ik ergens anders over kerkhof liep toen kon ik bijna geen woord meer uitspreken heel vaag.. khad ook weleens keer gehad heb ik heletijd gevoel savonds in bed lig iemand in mijn nek blaast of weleens op school dat iemand mijn schouder vastpakt ofzo..
erg naar _________________
nee...ik weet het niet...vind het onzin(misschien bestaan ze echt,maar ik geloof er echt niet in) _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.