Ik heb seizoen 1 gedowload en daarna de ondertitels ook, maar de ondertitels lopen niet gelijk aan wat ze zeggen dus als iemand wat zegt komt pas later de ondertiteling. Hoe kan ik dit goed maken of heeft een van jullie misschien een link waar ik de ondertiteling voor seizoen 1 kan vinden die wel goed zijn?
Ik heb seizoen 1 gedowload en daarna de ondertitels ook, maar de ondertitels lopen niet gelijk aan wat ze zeggen dus als iemand wat zegt komt pas later de ondertiteling. Hoe kan ik dit goed maken of heeft een van jullie misschien een link waar ik de ondertiteling voor seizoen 1 kan vinden die wel goed zijn?
Ik zou ervoor moeten weten welke versie je hebt van de afleveringen.
[quote="SXForce"][quote="Scylla1"]Ik heb seizoen 1 gedowload en daarna de ondertitels ook, maar de ondertitels lopen niet gelijk aan wat ze zeggen dus als iemand wat zegt komt pas later de ondertiteling. Hoe kan ik dit goed maken of heeft een van jullie misschien een link waar ik de ondertiteling voor seizoen 1 kan vinden die wel goed zijn?[/quote]
Ik zou ervoor moeten weten welke versie je hebt van de afleveringen.
De bestandsnaam zoals bv Prison.Break.S01E01.XVID
Dan kan hij je de juiste subs bezorgen omdat niet alle subs gesynchroniseerd zijn met jouw versie waardoor de subs sneller of later komen. _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."