Leeftijd: 108
AAAAH GENIAAAL o.O
Een nieuwsbrief Echt leuk!
Ik wil een nieuwsbrief! ^^
xKimmm@hot... _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Jullie zijn standaard aangemeld omdat jullie een forum account hebben. Mits dat emailadres nog klopt natuurlijk.
Hoevaak we een nieuwsbrief gaan sturen weten we nog niet, het was eerst de bedoeling om alleen te sturen wanneer de afleveringen weer beginnen. Justin en ik zullen nog even overleggen hoe vaak we een nieuwsbrief versturen. _________________
laurameijer100@hot.
staat ook al bij de MSN-topic maarja xD
Misschien sta ik aangemeld met een andere, maar ik wil toch graag eigenlijk de nieuwsbrieven op deze toegestuurd krijgen, want die andere is van school namelijk. _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
aa,,,mooie toevoeging op de site is dat ,, maareh krijgen de standaart leden niet automatisch een nieuwsbrief,,of moet je dat evengoed nog invullen op de homepage?? _________________
Alle forumleden hebben een emailbericht gehad, je kunt jezelf ook afmelden van de nieuwsbrief.
Als je jezelf nog een keer aan probeert te melden wanneer je al in de lijst voorkomt zie je hierover een bericht, je zult dus sowieso de nieuwsbrief niet dubbel krijgen omdat het systeem controleert of je al in de lijst voorkomt. _________________