Tik in het eerste veld: Fat Boy
En in het tweede veld, de code: 8004924920
in. Hier zul je elke week een nieuw filmpje vinden van de volgende aflevering!!
haha.. hys wel cool opzich _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik keek vanochtend op tv.com en daar zag ik rechts halverwege in beeld een prison break filmpje staan over de volgende aflevering The Message, Nu staan er filmpje over Heroes op, het filmpje van prison break zoek ik omdat ik hem weer wil kijken: het filmpje ging namelijk zo: Je ziet michael en Lincoln elkaar aankijken wat ze moeten doen, Lincoln vraagt: wat moeten we NU doen?! en noemt een paar dingen op. Lincoln zegt, we kunnen het lijk pakken en ( een soort bedreiging je weet wel, dan denkt de politie dat iemand ze gijzelenen ( die steadman die dood is en dat ze dan maar afstand nemen en zo kunnen Kelllerman Lincoln en Michael ontsnappen) nou is mijn vraag, heeft iemand dit filmpje nog meer gezien en weet iemand toevallig naar waar hij staat? Nu staat er Heroes op, het filmpje kan ik echter niet meer vinden, ik heb overal gezocht..
whaha hij probeerd echt met een vlot naar nederland te komen..volgens mij verdrinkt ie halverwege
maareh ik denk dat hij toch uiteindelijk het haalt maar het zal wel lang duren maar ik denk niet dat de regisseur dan helemaal naar nederland gaat om te filmen..
Maare wie is dat stel? Waren die al eerder geweest of kwam Haywire ze gewoon toevallig net tijdens het boodschappen doen tegen? En ik heb ook nog niet eerder gezien dattie een vlot bouwde? Of klopt dat wel Of heb ik iet gemist? _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Michael en Linc komen toch op tv om de waarheid te verkondigen! Hopelijk werkt het
Damn ik wil echt weten hoe dit afloopt. Die Kim en z'n bende mogen van mij deaud gaan!
Maar aangezien het Prison Break is zal er nog wel een hoop bij komen kijken voordat Michael en Linc weer helemaal vrij zijn.
Ik denk dat in seizoen 3, of aan het einde van seizoen 2 michael dood gaat... kweet niet waarom maar tis gewoon een gevoel. Omdat hij eerder in de serie ook al had gezegd dat hij dit alles heeft gedaan om zijn broer, Linc dus, te helpen. En volgens mij wil hij zelf best sterven om zo zijn broer te redden.
En hoe gaat het trouwens met LJ??? _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
die is er sowieso niet tot ep. 18.. werd gezegt op andere forums.. of die in ep. 19 komt weet ik niet.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
nee, hoor michael gaat niet dood , dat scheelt fox teveel kijkers!! maar misschien heeft went geen zin meer in een serie 3, dat zou kunnen, en dan moet ie toch op een geloofwaardige manier verdwijnen...maar dan kunnen ze hem beter niet dood laten gaan, maar op een andere manier dat ie een poos weg is, dan zou hij bijv één keer mee kunnen doen in serie 3, niemand weet welke aflevering en zo kijkt iedereen toch...zoiets.. _________________ went is so hot!!!!!
Ik kan gewoon dit topic aanklikken, helemaal naar beneden scrollen en iedere verleiding weerstaan! Ben zó trots op mezelf! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..