Kdeed eerst vwo, toen havo en nu weer vwo, logisch hea?! Kzit nu in de 5e, E&M met Duits2 en heb naar mijn zin..
Nog geen idee wat ik hierna ga doen, maar wel universiteit, anders heb ik beetje 2 jaar zitten verspillen, dusz.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
YEAH! Ik ben over twee jaar klaar met de middelbare school, maar ik heb waarschijnlijk al een studiekamer in Italie! Mijn moeder kent via via een vrouw die kamers te huur heeft vlakbij Florence, en de zus of vriendin van een kennis doceert daar kunstgeschiedenis aan de 'accademia'.
Geweldig... _________________
Heb VMBO verzorging gedaan..
MBO Niveau 2 Helpende zorg
MBO Niveau 3 Verzorgende VIG
En ben nu aan t solliciteren voor volgend jaar MBO Niveau 4 Verpleegkundige om in t ziekenhuis te doen...
heb vmbo gedaan en diploma gehaald
door gestroomd naar havo waar ik nu nog zit ... als ik over ga doe ik volgend jaar examen havo _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Veel suc6...
hoe gaat het nu in havo 4 dan ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
ik doe vanaf maandag de HBO opleiding Bedrijfscommunicatie in utrecht ben net naar de introductie geweest en ben al twee keer verdwaald in het gebouw... voel me weer net een brugger _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
zit godzydank in havo 5! havo 4 was kut jaar.. nja alleen wiskunde b1 xD maar toch tis een kut jaar.. en nu examen jaar _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Weet ik.. maar baal dat we zoveel dingen ernaast moeten doen, profielwerkstuk en allemaal vn dat soort dingen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Uhhuh, begrijp u volkomen.. Kheb nog prachtig havo 5 profielwerkstuk liggen, dus als je interesse hebt.. #AHUM#
Zit nu zelf in Ath. 6.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Haha, nu al oppassen...
goed bezig dan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design