nee denk ik, ik weet niet eens wat het is _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
haha ouwwieverball is de receptie van de prinsen en dan kun je de prinsen feliciteren en dan kome allemaal mense van het dorp of buiten het dorp en dan moet je je verkleden en gewoon een masker op zettee ofzo en om 12 uur moete de maskers af en dan is t feeste en daar is het dan super druk maar is ech super vet...
OMG heb gisteren in de krant zoiets zien staan! Ik wist niet eens dat wij een carnavalsvereniging hadden! ghehehe... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Hartstikke lol, allemaal van die mafkezen met rare pakkies in de krant. Had echt nog nóóit van ze gehoord! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Er zijn elke week wel van die dingen hier rond Oldenzaal. Het is ziekelijk. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Leeftijd: 108
Wij hadden het gisteren ook, maar ben niet mee gegaan. Moest leren
Maar mijn ouders waren om 4 uur thuis _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik woon in een carnavalsloze stad zou t wel leuk vinden om t eens een keer te vieren (in brazillië ofzo hea lekker warm landje ) _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD