Leeftijd: 108
er is er al een van c-note.
mario heeft er al een gemaakt.
ik wil er eentje zien van sucre *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik zelf heb op mahone gestemd hioj is we zon type waar je vette filmpjes mee kan maken maar wat echt super zou zij is eentje bijvoorbeeld michael VS> mahone dat zou echt top zijn want die iJn er ook en die zijn niet slecht
maar jah nu heb ik gewoon op mahone gestemd _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ik zelf heb op mahone gestemd hioj is we zon type waar je vette filmpjes mee kan maken maar wat echt super zou zij is eentje bijvoorbeeld michael VS> mahone dat zou echt top zijn want die iJn er ook en die zijn niet slecht
maar jah nu heb ik gewoon op mahone gestemd
die heb ik al gemaakt mahone vs michael, kijk maar bij Algemeen _________________ Meest gehaatte forum member.
Het stemmen is afgelopen,
de filmpje is klaar maar kan nog niet geupload worden
omdat mijn limiet van internet op 100% staat
(Ja in België hebben we een limiet)
die kan pas ten vroegste geupload worden deze Vrijdag
Ik hoop dat jullie er dan zullen van genieten
Het komt normaal op Glorb te staan
en Heel maar ook Heel misschien op Youtube maar dat kan ik niet garanderen
dus iedereen hou vrijdag maar even in gedachten _________________
Jah hij is alang klaar, YOutube heeft hem al na 1min al verwijderd en geblokeert
en ja ik mag die ook niet op Glorb.nl zetten van SXForce
dus als iemand nog iets weet om het te uploaden laat het mij maar weten _________________
OMg marco hij is beter geworden dan ik had verwacht, ik heb toch wel de perfecte muziek voor je uitgekozen _________________ Meest gehaatte forum member.