Zou dat echt zijn? Zou me verbazen als ze echt in de gevangenis beland... dan is t wel echt "Simple Life" voor haar _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Grapjas...
Maar het is idd wel echt zow, stond nl ook op teletekst...
Dat mens is veel te blond om uit een gevangenis te kunnen ontsnappen. Zij is volgens mij echt 1 van de domste mensen die op deze aardkloot rondlopen, maargoed, het is toch maar een voorwaardelijke straf, jammer (ghehehe )
een nieuwe PB :
Michael Scofield aka Nicky Hilton
Lincoln Burrows aka Paris Hilton
Fernando Sucre aka Nicole Richie
C-Note aka Britney Spears
T-Bag aka Lindsay Lohan
_________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
een nieuwe PB :
Michael Scofield aka Nicky Hilton
Lincoln Burrows aka Paris Hilton
Fernando Sucre aka Nicole Richie
C-Note aka Britney Spears
T-Bag aka Lindsay Lohan
omg, ik weet niet of ik het wil afkraken of toch stiekem wel wil zien...
ach, PB is veel te cool voor zulk soort meiden. vind ik. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Haha. Idd.
Lijkt me wel grappig eerlijk gezegd een PB met van die Paris Hilton figuren.
das wel humor ja.. maar niet als vervanger voor de echte PB.. wie kan goed verhalen schrijven? gaan we een script bedenken _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
whaaha,,ik lig dubbel altijd om dat domme program van nicole richie en paris hilton simple life,,echt zoo dom waren ze zogenaamd aan het werken (wat je werken noemt :S) in een crematorium en lieten ze een urn met as van iemand vallen en deden ze net of het een hoop stof was en gingen ze het opzuigen met een stofzuiger :S het zou maar een dierbaar iemand van je zijn... _________________
Dat is echt zó in scene gezet allemaal... Valt echt gigantisch op. Of dat ze toen ze in die garage moesten werken met zo'n auto iedere keer tegen een andere auto aanknalden. Dat doen ze echt niet iedere keer per ongeluk hoor...
nee,,dat weet ik wel cker van niet ze moeten toch op een of andere manier de mensen aant lachen krijgen heb je die aflevering van afgelopen maandag gezien dat ze als stewardes werkte gingen ze al die kleren van die mensen uit de koffers halen, en sommige mensen konden ze wel ville of dat ze zo gorgeous zeiden tegen zo'n oud mannetje _________________
heb alleen gezien dat ze een man een toilet als zitplaats aanbood voor de helft van de vliegprijs.. beetje 100 euro ofzo betalen voor een toilet ofzo ik vind dr niks aan eerlijk gezegd heb dan toch liever een PB met Paris enzo dr in denk ik _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Nee heb het de laatste keer niet gezien. Ik kijk het alleen heel af en toe als ik er toevallig langszap... Ze hadden ook wel leuk zo'n ep. in prison kunnen schieten dan... Lijkt me leuk...
Prison Break: the Simple Life
(kan toch? als tweede versie ofzow... in n gevangenis leef je ook simpel )
en dan Paris Hilton als Lincoln Burrows (aangezien zij naar de gevangenis gaat) en dr zusje Nicky Hilton als (niet)slimme Michael Scofield. En al die andere rolletjes als T-Bag, Abruzzi enzo kunnen mooi worden opgevuld door Nicole Richie, Britney Spears, Lindsay Lohan, Mischa Barton en dat soort mensjes.. lijkt me best lollig haha Wie zouden dan Kellerman, Mahone en Bill Kim moeten spelen vinden jullie? _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Nicky: I'm getting you out of here.
Paris: That's impossible.
Nicky: Not if you flirt with the guards, it isn't. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Prison Break: the Simple Life
(kan toch? als tweede versie ofzow... in n gevangenis leef je ook simpel )
en dan Paris Hilton als Lincoln Burrows (aangezien zij naar de gevangenis gaat) en dr zusje Nicky Hilton als (niet)slimme Michael Scofield. En al die andere rolletjes als T-Bag, Abruzzi enzo kunnen mooi worden opgevuld door Nicole Richie, Britney Spears, Lindsay Lohan, Mischa Barton en dat soort mensjes.. lijkt me best lollig haha Wie zouden dan Kellerman, Mahone en Bill Kim moeten spelen vinden jullie?
Laat mij Mahone maar zijn, dan kan ik al die dozen neerknallen. Sorry, liet me even gaan _________________