haha wie heeft dat dan in die bio gedaan? _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik zal het doorgeven aan Yoni _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Foutje op de homepage, hoe kan kellerman ooit in de eerstewereldoorlog hebben gevochten? dat moet waarschijnlijk eerste golfoorlog. Dit staat ook bij danny hale verkeerd. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Paul Adelstein in Some Grey's Anatomy Action
Posted On 04/16/07 by Heather
About a month ago, there have been some rumors speculating that Paul Adelstein might leave Prison Break for the new Grey's Anatomy spinoff, Private Practice. A site for the show is currently being developed called private-practice.net, if you're interested. Anyway, here are a couple of pictures of him without his Secret Service outfit. He does look surprisingly handsome.
Source: Livejournal _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
misschien komt dat ook doordat hij nu niet echt meer de slechterik is. we komen steeds meer over hem te weten (hoe meer achtergrond informatie, hoe beter) en het lijkt erop dat hij Michael en Lincoln geen kwaad meer wil doen.
al met al maakt dat hem leuker, denk ik. (plus hij heeft nu een beetje een stoppelbaard, misschien helpt dat ook. XD) _________________ *insert random T-Bag quote* <3
ja idd hij wordt steeds leuker vind ik.. en omg die eerste foto! *cute!!* _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Ik vind Kellerman echt zooo coool xD. Samen met Abruzzi ! Zyn rol vind ik gewoon stoer.. En ik was zoo happy, toen ik aan 't eind van seizoen 2 (of was 't 1?) zag dat ie ging samen werken met Lincoln en Michael xD. Maar nu hebben ze 'm achtergelaten... aaargh ! Maar hy zoo emotieloos echt leuk! _________________ Kellerman & Abruzzi =D